уторак, 12. јануар 2021.

Roland Dumas: Britanija je u Londonu, dvije godine ranije, pripremila rat protiv Sirije!

 

Pod ovim sam mislio na to da je britanski Establišment, ukalupljen te indoktriniran u sustavu privatnih škola i elitnih sveučilišta, svladao umijeće laganja i obmanjivanja u olimpijskim razmjerima. Također se izvještio u busanju u visokomoralna prsa dok istodobno bljuje svoje ogavne laži i svoje projektile. Britanija je svjetski podlac i licemjer'’, napisao je pisac i novinar David Ike. 

Britanija se sve više zrazotkriva, a njenu glavnu ulogu u uništenju Sirije potvrdio je i bivši minister vanjskih poslova Francuske Roland Dumas u TV intervju.

Britanija je u Londonu pripremila rat u Siriji!

Bivši ministar vanjskih poslova Francuske Roland Dumas izjavio je novinarima u TV intervju da je približno dvije godine prije zaoštravanja nasilja u Siriji, bio u službenoj posjeti Britaniji po sasvim drugim vanjskopolitičkim bilateralnim pitanjima koja nisu imala nikakvu vezu sa sirijskim problemom.

''U Londonu sam se susreo sa britanskim dužnosnicima, a neki od njih koji su moji prijatelji pitali su me za moje mišljenje u toj regiji, a zatim priznali da oni spremaju nešto u Siriji. To je bilo u Britaniji a ne u SAD-u. Britanija je spremala napad ustanika u Siriji protiv Bašar Al Asadova režima. Čak su mene kao bivšeg ministra vanjskih poslova pitali da li želim sudjelovati u toj akciji. Naravno da sam odgovorio negativno.

Ja sam Francuz i takvo što me ne interesira. Drugim riječima ove izvedene ratne operacije u Siriji imaju izvor organiziranja i priprema događanja rata daleko od Sirije. Sve se to pripremalo i organiziralo ovdje u Londonu'' rekao je Dumas.

Na pitanje novinara s kojim ciljem je to organizirano, odgovario je.

''Reći ću vam da je cilj ove operacije bio jednostavan način da se ukloni sirijska vlast, njihova Vlada i AssadNo, prava pozadina uništenja Sirije, Libije, Iraka, Afganistana, Jemena…je raseljavanje stanovništva, ubacivanje svojih terorista među izbjeglicama sa ciljem izazivanja kaosa i terorističkih akcija diljem Europe i Svijeta kako bi nakon toga, isti oni koji su izvršili agresiju, nudili svoju zaštitu od terorista koje su oni stvorili, obučili i financirali''!

Potpuno je jasno da je cinistima krajnji cilj izazvati globalni rat između muslimana i kršćana u svrhu stvaranja jedne svjetske države, jedne svjetske vlade, jednog boga-sotone Lucifera i Velikog Izraela!

To je plan cionista, 'genijalnih' Britanaca, a 'glupo čedo' - pit bull Amerikanci, preko NATO-a i UN-a, koji im služi kao pokriće, izvršavaju sve postavljene cionističke zadatke! Angela Merkel i Macron žele zaštititi cionizam, na način da zatvaraju anticioniste jer su po njima oni isti kao i antisemiti.

Nevjerojatno koliko nas dugo cionisti prave budalama!?

Čitajte nas na našem portalu: https://zanimljiveinteresantne.blogspot.com/

Komentirajte na našoj fb grupi: STOP SVETSKIM ZAVERAMA

Opća deklaracija o ljudskim pravima: Član 19. 'Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja, što obuhvaća i pravo da ne bude uznemiravan zbog svog mišljenja, kao i pravo da traži, prima i širi obavijesti i ideje bilo kojim sredstvima i bez obzira na granice'

Do smrti se bori za istinu i Gospod će se boriti za te (Knjiga Sirahova 4,28)

Нема коментара:

Постави коментар